wtorek, 19 kwietnia 2016

Wielka metamorfoza

Chciałabym Wam przedstawić naszą dzisiejszą bohaterkę. W 180 miesięcy udało jej się skutecznie przytyć 50 kg i jak sama mówi, na tym jeszcze nie koniec. Poniżej zdradza naszym Czytelniczkom, jak udało jej się tego dokonać.


"Wiele lat próbowałam różnych diet i programów treningowych, jednak dopiero dieta doktor Barbary przyniosła pożądane efekty. Od poniedziałku do piątku korzystałam z diety majonezowo-kebabowej. W weekendy nieco się rozpieszczałam, ale starałam się nie przekraczać 5000 kcal. Najgorzej było w dni świąteczne, jednak wiedziałam, że muszę wytrwać w postanowieniu i jadłam za dwóch, czasami za trzech. Jeśli chodzi o treningi, to ćwiczę 7 dni w tygodniu, stosując na przemian 3 programy treningowe: "Leżanka", "Lodówka" i "Turbo spanie". Przytyłam 50kg bez efektu jojo, teraz waga wzrasta już znacznie wolniej, jednak wierzę,  że moja dalsza praca nad sobą przyniesie efekty i uda mi się przytyć jeszcze 20kg."






Jesteś pod wrażeniem metamorfozy? To łapka w górę i zostaw trochę pozytywnych wibracji w komentarzach. Więcej w temacie znajdziesz w mojej książce "Jak skutecznie przytyć w 9 miesięcy?"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i zadawania pytań