niedziela, 10 grudnia 2023

Wspomnienia z lipca 2023

Ja uwielbiam wszystkie pory roku. Nie wyobrażam sobie, że mogłabym którejś nie lubić, bo to by oznaczało, że w każdym roku tracę 120dni na niekochane miesiące. Dziś gdy za oknem tłuste sople lodu, wspominam piękny lipiec. Był tak intensywny, uroczy i fantastyczny,  że nie było czasu spisywać na bieżąco. 

 

Rejs statkiem z Ciocią Władzią i resztą rodzinki- Mikołajki.





Mrągowo



Dziki burger domowy


Baster z Dragolickich Lasów


Czarna porzeczka prosto z krzaka


Zlot aniołów w Aniołowie


Baster wygrał kiełbasę w konkursie na najpiękniejszy strój anioła.





Międzynarodowy Festiwal Teatrów Plenerowych i Ulicznych „Feta” w Gdańsku




Park im. Ronalda Reagana w Gdańsku- gorąco polecam.



Świetna przestrzeń dla Szkodników wszelkiej maści.



 
 

Ukochane Kadyny i plaża muszelkowa jak zwykłam ją nazywać, chociaż muszelek coraz mniej.


 

Piniata dla nastoletniego Bratanka. On mnie zawsze prankuje, więc tym razem ja go załatwię. Nikt nie jest za duży na piniatę.


 

Trochę przetworów. Nacisk na ogóry.


 

Zalew Wiślany w zimniejszą pogodę.





 

Pamiętacie skarb Babci Loli z Rajdu Hobbita? Moje dziewczyny zainwestowały w porządny ekwipunek wycieczkowy.



Kinga pewnego dnia zrobiła bez okazji Dzień  Łucji i przygotowała wiele niespodzianek i łakoci dla starszej siostry


Czarne bydlę udające aniołka.


Mam Pańcia złapanego.





 

Leśne wędrówki z przerośniętym szczeniakiem.





 

Matka wielodzietna roku 2023


Pożegnalne spotkanie rodziców klasy 8 C, aż się łezka kręci. Taka zgrana ekipa i świetna wychowawczyni. Tyle wspólnych wycieczek...


Wakacyjny haft diamentowy


Spektakl teatralny w elbląskiej Bażantarni



Jak lipiec to imieniny u wujka Krzyśka


Śledziki...




W moim ogródeczku


Łopatka z dzika w roli głównej


Stand up w Domu Rektora z Siorą Dorą.


Ode mnie dla Was- czerninka pierwsza klasa.







Moje nastolatki już galopują.






Coś tam się buduje. Bastuś nadzoruje.




Na rybach z Piekarczykiem.


Mój kochany Elbląg nocą.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i zadawania pytań