sobota, 30 grudnia 2023

93

Kinga zapytała, dlaczego tak wieszam cyfrowe balony.

Bo wiek to tylko liczba. Człowiek ma tyle lat, na ile się czuje.


Prezent od Siory- pieczątka najmilszym podarkiem.



Jest, jak jest.




Od syńcia- pilot i popcorn.


Od najmłodszej- coś do kawusi

Urodzinowa kąpiel relaksacyjna


Impreza nr 1




Motyla noga









Impreza nr 2


 

Impreza nr 3- koncert Macieja Maleńczuka w Teatrze Muzycznym w Gdyni. Jeszcze nie przyszedł. A jak przyszedł, to zrobił robotę.


 

Moi znajomi dobrze wiedzą, co lubię. Jednym z prezentów był paragon z opłaconym kebabem z dopiskiem - do wykorzystania, gdy będziesz miała smutny dzień. Czekałam miesiąc, smutny dzień nie przyszedł. Zjadłam w dzień wesoły, czyniąc go jeszcze weselszym. Ja nie mam czasu na smutne dni, wszak mam już 93 lata na karku.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i zadawania pytań