niedziela, 31 grudnia 2023

Święta

Nie miała Baba Barbara roboty, to sobie wymyśliła. Zrobiłam Szkodnikom kalendarz adwentowy, aby codziennie rano przed szkołą sobie wspólnie otwierali. Nie muszę mówić, ile razy przykładałam głowę do poduszki, przytulałam się do Morfeusza, ogarniało mnie ciepełko, odpływałam w niebyt... I wtedy...Siet! Jeszcze kalendarz zapakować na kolejny dzień.












Zupa wigilijna owocowa





Pierogi drożdżowe 

















Przed Świętami dałam dzieciom kartki, aby napisały, co chcą dostać od Mikołaja, na jakie atrakcje mają chęć w okresie świątecznym oraz jakie ciekawe, wykwintne potrawy wspólnie przygotujemy. Kinga napisała, że z potraw to chce boczek. Waleria chciała parówki w cieście i przez dwa tygodnie o niczym innym spożywczym nie mówiły, tylko kiedy już będą te parówki w cieście. W przyszłym roku muszę doprecyzować, co znaczy wykwintne. 



Nie śpię, pilnuję domu.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i zadawania pytań