niedziela, 31 grudnia 2023

Czerninka i czarnuszka

Kinga: Kot zaciukał ptaka.


Kinga: Nie muszę umieć gwizdać, pstrykania palcami i wiązać butów, bo można nosić na rzepak.


Kinga zrobiła mi zdjęcia, oglądam i pytam, a co ja się tak błyszczę? Kinga: Może dlatego, że jesteś moją błyskotką.


Mama: Kinga Ty jesteś bielinka.

Kinga: A Ty złocinka, a Wednesday to czerninka.

 


Kinga: A Ty masz pępek wypukły czy wciągliwy?

 


Eryk: Mamo, patrz na lewo, jaki dziwny samochód.

Mama: To multipla.

 


Mama: Kinia, tęsknisz do sióstr? Kinga: Oczywiscie, że nie.

 


Kinga, gdy Eryk w końcu zechciał oddać jej foremki: "Niech sobie wsadzi palec w nos".


Eryk: Jest jeszcze taka choroba, chyba czarnuszka, jak ktoś się za dużo opala.

 

Mama: Kinga, chcesz ogórka małosolnego?

- A jest solny?

 

Kinga o soku z aronii Babci Gosi: To taka pamiątka do picia.

 


Eryk do Kingi: Pójdę do mamy, że robisz kanapki z samym masłem. Chcesz dostać jakiejś choroby?

 


Kinga wywróżyła mi niebo z origami piekło - niebo. I dodała: Za trudy co nam oddajesz.

 



Poniżej kilka migawek z grudniowych spotkań rodzinno- koleżeńskich. To był piękny czas.


Dumna Mama


Najlepszy na świecie - Willa Joker w Nowym Dworze Gdańskim.


Warsztaty piernikowe z dziećmi na Światecznych Spotkaniach Elblążan.




Koncert Mitch&Mitch w Teatrze Szekspirowksim w Gdańsku 




Syn mnie zmusił do gry w pokemony. Nie cierpię planszówek.


Najmłodsza piecze


Koncert Świąteczny w POK Pasłęk - Vintage Trio


Kawusia z Mamusią


Blok czekoladowy mniam










Koncert francuski z akordeonem


W Kadynach 


Na kawce z Pati


W planetarium w Olsztynie - testujemy nowe projektory.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i zadawania pytań