czwartek, 12 marca 2020

Gówno

Kinga powiedziała, że ziele angielskie to kulki szczęścia (zapewne kiedyś jej tak musiałam powiedzieć albo sama wymyśliła).

Mama: Kinia, co Ty... ja trzy kulki wrzuciłam do całej potrawy a Ty dwie znalazłaś. Ty to jesteś...

Kinga: Znaleziajka.

 

Kinga: Waleria powiedziała brzydkie słowo.

Tato: Na jaką literkę? Jak się zaczyna?

Kinga: Yyy ten, gówno.

 

Rozmawiam z Erykiem o fryzurze: Trzeba będzie kupić żel albo gumę.

Kinga: Lepsze będą żelki.

 

Waleria (10 lat i 3msce) : Moje szczurki są jak małe Magdy Gesslerki. Jak im coś posmakuje, to znaczy że jest majstersztyk.

 

Eryk do Taty: Jutro będzie dzień głupich min. Ćwiczyłem.

 

Łucja zrelaksowana z turbanem na głowie w basenie na zewnątrz w zimie: Lepszych ferii nie miałam albo wakacji.

 

Kinga, kombinując z kurtką: Babciu, rozebrałaś mnie, to mnie ubierz. Taka jest pierwsza zasada.

 

Mama: Kinga, kto jest miłością?

Kinga: Bóg.

Mama: A gdzie jest ta miłość?

Kinga: W serduszku.

 

Kinga poprzebierała się w korale, patrzy w lustro: Jestem piękna.

 

Mama: Łucja, Ty masz tyle włosów, że odżywka nie wchodzi w środek.

Łucja: Ja muszę mieć dużo tych nasionek włosowych.

 

W radio mówili, że dziewczynki są podobne do Babci od strony mamy.

Waleria: No to jest prawda! Bo ja tłukę naczynia jak Babcia Jola.

 

Tato zrobił konkurs, kto sparuje więcej skarpetek z całego wypranego stosu. Eryk sparował trzy i powiedział, że nie jest stworzony do pracy...

 

-Kinga, z czego bałwan ma oczy?

- Z kamieniów.

 

Słuchamy disco polo.

Mama: Kinia, oni foki ogarniają... co to znaczy?

Kinga: Takie delfiny...

 



7 lat Eryka









Mój syn najjedyńszy Eryk zwany Ryszardem skończył 7 lat i nadszedł czas, gdy tort w trakcie motylka nie jest szczytem marzeń... Za to Tort Sushi już jest.




Łódeczka zrobiona z kolegą z zerówki. A opowiadałam Wam jak kiedyś znalazłam w szufladzie Eryka ze sto łódeczek zrobionych z mojego papieru do drukarki? Chyba nie opowiadałam...


Primus inter pares


Do naszego ogrodu już przyszła- Panienka Wiosenka





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i zadawania pytań