czwartek, 9 sierpnia 2018

Z życia czarownicy

Kiedy Czarownica pomyśli sobie, że w jej obrośniętych pajęczyną skarbach brakuje czerwonego emaliowanego dzbanka na kawę inkę, to wiedz, że wkrótce nastąpi COŚ.




 

W moim przypadku owo COŚ objawiło się zupełnie niewinnie, jako wiadomość od znajomej z dawnych lat. Czy mogłabym pomóc w wycenie lub sprzedaży kredensu i innych staroci? 

 

Świadoma zakazu meblowego od Czcigodnego Małżonka, wiedziałam, że kredens nie dla mnie. Ale w kredensie dzbanek. Czerwony. Nie wierzę. 

 

Cóż było robić... zapakowałam dobra ruchome w ilości sztuk czterech do auta i wyruszyłam tam, gdzie przez wiele lat prowadziły mnie ścieżki zawodowe, czyli za Rębiechowo. Ale nie wyglądało to jak poniedziałkowy powrót do pracy po trzytygodniowym urlopie. O nie, nie... wiedziałam, że czeka tam na mnie 'my precious'. Moja imienniczka przygotowała dla mnie niezły zestaw staroci, a podczas wycieczki po domu dokładała kolejne skarby, aż na podwórku urosła solidna kupka.

 

Nie muszę mówić, że w tak zwanym międzyczasie Szkodniki obżarły maliny i jeżyny. Jedzenie jest dla nich jak oddychanie. Nie można robić zbyt długich przerw...

 

Szybko okazało się, że bagażnik, w którym normalnie bym przewiozła trzy trupy, jest za mały. Zdawał się kurczyć w oczach a klapa kłapała marudnie i nie chciała się zamknąć. 

 

Dobrze że Kindzia ma krótkie nóżki... Upchałam w bagażniku, pod nogami, na półce. Rozważałam nawet, czy jeden Szkodnik nie mógłby wrócić pekaesem... Ale na szczęście żeśmy się wszyscy pomieścili, tylko kanka turlała się pod fotelem, umilając drogę melodyjnym skrzybotem.

 

 Część zdobyczy prezentuję poniżej:

 

Po kąpieli i polerce.





W kuchni piętrowej, ale niedługo zejdą piętro niżej.



Pomarańczowe bliźniaki.



A termos 700zł kosztował!

 


Przed myciem.


Przed praniem.





Konfiguracja wstępna.



Nareszcie kłódeczki mają odpowiednie miejsce.





Konfiguracja ostateczna. Czarownica na prawo.

I już Szkodniki mają do czego śliwki zbierać.

2 komentarze:

  1. Pamiętam, że też Ludziska jeszcze takie skarby posiadają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dwa typy ludzi: czyściciele i chomiki :) Chomik nawet jak niepotrzebne, to nie wyrzuci, tylko schowa w piwnicy :D

      Usuń

Zapraszam do komentowania i zadawania pytań