sobota, 10 grudnia 2016

Co tak śmierdzi?

Łucja: Waleria dostała 5 'akramentów' a Eryk jednego zeszytka.


Łucja: Żubr się turboczył w piasku.


Łucja: Cielaczek żubra to byciątko.


Łucja: Tylko że te czarne to były...  Gdzie takie czarne są węgielki? W kopalni ! Te były w kopalni!
(Łucja o kaczkach pomalowanych na czarno)


Kiedy czasem słucham Walerii, zastanawiam się: po kim? no po kim?
Jadą z Tatą autem.
Eryk: Co tak śmierdzi?
Waleria: Ty, Eryk.


Łucja,znalazłaś nożyczki?
-Nie, trochę tam pomajstrowałam, ale nie znalazłam.


Tata zagląda do miski z cukierkami, jeszcze nie zdążył nic wziąć a Łucja:
- Tato, jesteś chciwy.


Eryk: Mamo zaśpiewam Ci piosenkę. Ale zrobisz mi herbatę? Bo to jest piosenka: Zrób mi herbatę, daj mi herbatę...


Eryk: Mamo jesteś taka piękna, że naprawdę...


Kokosimy się w szóstkę w łóżku rodziców w niedzielny poranek:
Łucja: Jesteśmy jak rodzinka poplątana  w jednym łóżku.


List Łucji do Zębowej Wróżki spisany matczyną ręką.




Brązowy Kapturek

"Daj mi nogę, daj mi nogę..."


"Nie ma jak u mamy..."


U Prababci- 90 lat różnicy.

P.S. Niech ktoś mi jeszcze raz powie, że obłowiłam się na 500+.

Jak one zjadają za 700...


8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To Szkodniki! :D Odkryłam, że przez ostatni tydzień po kryjomu musiały wyjadać z kredensu pierniki, które upiekły z Babcią na Święta, takie udekorowane i z nitkami do zawieszenia na choinkę... Dziś upiekły ciastka betlejemskie i krążą wokół stołu. Chyba muszę je wynieść na strych. Ciastka, nie dzieci :D.

      Usuń
  2. Ukłony dla starszej Pani wraz z życzeniami zdrowia.
    Prababcie,Babcie, Matki, Żony, one wszystkie zawsze zasługują na szacunek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zdrowa jak koń :D Jeszcze jak czarnym dowcipem zarzuci...

      Usuń
    2. W cichą Noc
      Życzeń moc
      Dobrych Świąt
      Pełen kąt...

      J.
      :o)




      Usuń
    3. Biorę wszystko w ciemno.
      I dziękuję.
      [wiersz biały]

      Usuń
    4. W ciemno wzięty
      Choć przeciętny
      Dodam i to
      Bo cóż mi to
      W każdym kątku
      Po Dzieciątku..

      Więc wojaczki
      By dwojaczki
      Tu wykrzyczę
      Jeszcze życzę!

      Hej szablę w dłoń..
      :o))
      :o))

      Usuń
    5. Wnuki chętnie! Choćby tuzin.

      Usuń

Zapraszam do komentowania i zadawania pytań