piątek, 29 listopada 2013

Glonojady i ich rozmówki

Usmażyłam na kolację potrawę znaną chyba wszystkim- chlebki w jajku, każdy wie jak to wygląda? Jak ktoś nie wie, niech da znać, zrobię zdjęcie...
Wróćmy jednak do meritum sprawy...przyniosłam kolację na talerzu i usłyszałam gromki i radosny okrzyk Walerii:
- "Wielki kotlet!"

Z cyklu 'Cytaty no comments':
Łucja: "Wiesz siostrunio, ja kombinuję właśnie.."

Łucja z latarką chciała puszczać zajączki na ścianie: "Mamo, Ty zgaś światło, a ja zrobię królika w tym czasie."

Z cyklu 'Mistrz ciętej riposty odpowiada':
Dziadek do Łucji:" Ale masz pełen brzuszek!"
Łucja: "No, witaminów!"


Matka czasami popełnia błędy, nawet często i wtedy też popełniła błąd, zadając Łucji owo pytanie:
- Łucja co chcesz od Mikołąja?
Odpowiedź Łucji była zwięzła acz treściwa:
- Krowę.
Mama niepotrzebnie dalej drążyła temat:
- Ale jaką krowę?
- Taką , żeby była na podwórku.
Więc  (uwielbiam zaczynać od "więc") ciotunie i wujkowie, czas na zrzutkę...

Ostatnio pojawiło się pytanie: "Czemu Matka Wielodzietna nie zapłaciła za wodę w październiku?"
Odpowiedź była banalnie prosta: "Faktura nie przyszła..."
Jednak w połowie listopada w niewyjaśnionych do dziś okolicznościach faktura pojawiła się nagle pod biurkiem, zatwierdzona już przez Głównego Księgowego- Eryka:




Faktura zatwierdzona przez Eryka







 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i zadawania pytań