środa, 2 października 2013

Szkodniki

Co tu dużo pisać...czorty są. Szybkie i pomysłowe.

Bawią się we dwie w chowanego:
Waleria (4 lata):
"Łucja, chowaj się tam, gdzie ja, żeby mi Cię było łatwiej szukać."
"Łucja, idź liczyć gdzie indziej, bo ja się tu będę chować...błąkać."
A gdy już Łucji (2 lata)  znudziła się zabawa, siadła i oglądała książeczkę. Kiedy Waleria skończyła liczenie i zaczęła szukać, Łucja powiedziała: "Tu jest Łucja, ogląda bajkę."


Zaprawdę dziwnymi ścieżkami podąża umysł Łucji...
Patroszyłam rybę na obiad piątkowy, Łucja podbiegła i z przejęciem mówi: "Nie wkładaj tam ręki! Bo to jest ryba! Nie wkładaj ręki, bo Cię ugryzie w nogę...i rękę."

 Łucja jest typem poszukiwacza...Gdy ostatnio zgubiła kapcia, zapytała z pretensją w głosie:
"Gdzie mój kapć?" I nikt nie umiał na tak postawione pytanie odpowiedzieć.

Łucja wykazuje również talenty kulinarne, dużą wiedzę z dziedziny dietetyki (lub dietyki dla Elblążan) i zdrowego żywienia:


Przyłapana na pożywnym śniadaniu




Waleria to myśliciel i romantyk, pragnący poznać wszystkie tajniki stworzenia i sens istnienia.
"Mamo, ja nie chcę, żeby Ty umarłaś..." 
"Mamo, kocham Cię, ile jest motyli i zwierząt, ale nie dzikich, tylko wzagrodnych...i latających też."
"Jejku, jakie niebo! Jakie wszystko!" 
 
A Eryk?
Ma siedem i pół miesiąca, staje na nogi z uporem maniaka, jest chronicznie bezzębny i mówi "Ta ta, ta ta", gdy słyszy przez telefon głos Czcigodnego...

"Takich dwóch jak nas trzech, to nie ma ani jednego..."

1 komentarz:

Zapraszam do komentowania i zadawania pytań