czwartek, 12 sierpnia 2021

100 000

Zacznę od tego, że jestem niepocieszona! I trochę Wami rozczarowana. Nikt, absolutnie nikt nie powiedział, nie przypomniał, nie zwrócił uwagi, że zbliżamy się do 100 000 wejść na bloga. Trochę zabarłożyłam nad morzem, nad jeziorami i w "camperze" i już bach 100 791. Dla takiego nerwiconatręcowca jak ja, niezobaczenie 100 000 na liczniku to niepowetowana strata... Czasu nie cofniemy, kiedyś Wam wybaczę, kiedyś...

Przy okazji zerknęłam na statystyki i muszę przyznać, że zawsze się rozczulam, gdy widzę, że jakaś osóbka wdepnęła w bagno mojego bloga i nie jest w stanie się z niego wykaraskać i czyta i czyta i czyta kolejne posty i pewnie jest już głęboka noc, a ona dalej czyta albo szef już patrzy podejrzliwie, gdy kolejną godzinę na monitorze widać tylko morelowe tło i niekończące się teksty, a ona dalej i dalej brnie poprzez bezkresy Pierdoloterapii, retro izb czy migawek z życia gwiazd. 

Wielka buźka dla Was za to, że jesteście i czytacie. Jakbyście nie czytali, to też bym pisała, bo by mi słowa baśkę rozsadziły. A co to by była za Baśka bez baśki... Jakaś taka urwana... Jednak zawsze miłej się pisze, gdy wiadomo, że po drugiej stronie jest odbiorca- czytaciel. Strasznie jestem ciekawa, kto jest ze mną od początku, a kto dopiero teraz trafił do Bogaczówki i w pocie czoła nadrabia zaległości, zaniedbując obowiązki służbowe, domowe, nie dosypiając i nie dojadając podbija mi statystyki. Będzie mi bardzo miło, jeśli przywitasz się w komentarzu, ja tymczasem znikam i szykuję dla Was relacje z wakacyjnych wypraw.



4 komentarze:

  1. No, wstyd mi, że przegapiłam tak ważne wydarzenie. Na swoje usprawiedliwienie podam, że dopiero wczoraj(12.09.21) wróciłam z wygnania.Bez tv, tylko książki, audiobuki, radio, no i TELEFON. Przyznam bez bicia, że w natłoku różnych wydarzeń (wnuki, goście) nie wchodziłam do BOGACZÓWKI. GRATULACJE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki detoks jest czasami potrzebny :), żeby nabrać sił i dystansu.

      Usuń
  2. Mi też jest wstyd. Tym bardziej, że uwielbiam równe liczby. Pozostaje nam czekać do 200 000 :D . pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 111 111 też będzie miłe dla oka... Także pilnujemy się.

      Usuń

Zapraszam do komentowania i zadawania pytań