środa, 22 stycznia 2020

Czcigodny

"Czterdzieści lat minęło jak jeden dzień..." Z czego 16 ze mną. Mógłby powiedzieć, że najlepsze były pierwsze 24 lata życia. Mógłby... ale tylko raz.

Tradycyjnie co w Vegas, to w Vegas, ale trochę mogę pokazać. Ku pamięci. 

A podsumowania to na 100 będziemy robić.



"Obywatelu"


Zawsze mnie to zadziwia, że wystarczy im rzucić hasło...


... i już wycinają, kleją, kolorują. Wszystko dla Daddiego.


Ja też podziałałam: pierś kaczki z dipem śliwkowo-dyniowym.


Polędwiczki z dzika


Chaczapuri Adżarskie - jeszcze jajo na wierzch i voila!


Chlebek ziołowy rośnie jak głupi


Tort kawowo-wiśniowy




Ja też się pomalowałam na gębie. Jak świętować, to świętować.


Leśny caculak w eko-opakowaniu




"Wow, zaraz odlecę!"


Twórczość Walerii

 



3 komentarze:

  1. Witam serdecznie.
    Ciepło tu, przytulnie, wesoło i pysznie 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy, zapraszamy do pobierania ciepła i wesołości w ilościach nieograniczonych :-D .

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i zadawania pytań