poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Ja cie sama...

Waleria (prawie 8lat), bawiąc się w domek kocami i poduszkami:

Zrobię sobie łożysko do spania.

Eryk (4,5 roku): Ja chcę być malutki jak Kinga, żeby Waleria się mną opiekiwała.

Rozmawiam z Walerią, że sobie na rolkach pupę zdarła.

Łucja (6lat): Pupy sobie nie można zdarć.

Wracamy porą nocną z trójką Szkodników z impressski w 'Bukowinie Tatrzańskiej'. Babcia została z Kindziołką w domu. Jedziemy i Eryk mówi zmartwionym tonem:

- Mam nadzieję, że Babcia sobie dobrze radzi...

Kinga (1rok i 5mscy) wypowiedziała swoje pierwsze zdanie, gdy Matka chciała pomóc przy zejściu z krzesła...

- Ja... cie...sama...


Kocha... Nie kocha...

Leonardo DiCaprio mnie kocha


A Mama to straszna Szelma i Wujaszkowi takie prezenty przygotowała na 60-te urodzinki:

Tort toaletowy na problemy z gastryką



Tort piernikowy dla Starego Piernika

No i taki zestaw na wszystkie choroby po 60...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i zadawania pytań