niedziela, 21 maja 2023

Nakło nad Notecią- majówka

 Z życia Mrówek

Kinga (7lat): Mamo, nie przeszkadzał Ci w spaniu ten kokon ( papilot na włosy).

Mama: Kokon nie, wy mi przeszkadzaliście.

Kinga: To Eryk się drał... Drzał...



Kinga: To my się mszczałyśmy.



Łucja (prawie 12lat): Mamo, ja nie będę sprzątać blatu.
Mama: Bo?
Łucja: Bo jestem zbyt zmęczona byciem idealną córką.



Na hali sportowej jest zakaz opierania się o szklane barierki.
Kinga: Dlaczego tu jest zakaz staruszków?





Eryk podczas gry 'młodzi kontra starzy': Tato, wolisz używać karty dużej rodziny czy karty seniora? 


Kinga: Waleria jest już duży, jakby to powiedzieć, chłop. 


Kinga, kokosząc się u nas w łóżku: Szczerze mówiąc to nudy pobudy w tym łóżku.


Eryk o muzyce (10 lat): Lata osiemdziesiąte były najlepsze.
Waleria: Ale wtedy nie żyłeś.
Eryk: Ale jakoś pamiętam.


Eryk: Ale ten czas szybko płynie. Zaraz będę miał 40 lat.


Kinga w Święta Wielkanocne: A mam się dostojnie ubrać?


Kinga słuchając "Jeziora Łabędziego": Ta piosenka mi przypomina, jakby leżeć w chmurach i niebieskie jeść migdały.


Kinga po przyjeździe do Nakła zdaje przez telefon relację Babci: Jeden pokój jest dla dzieciarni, a drugi dla mamarni i tatarni.



Muzeum Ziemi Krajeńskiej


Z powstańcem wielkopolskim.


Wanna


Kredensik








Wieża widokowa 



Na ulicy Diabelnej











Przystań Powiat Nakielski










Na Ranczo u Amadeusza




Huśtawka dla kóz















Koncert Orkiestry Salonowej Moderato w NOK


Muzeum Kultury Ludowej w Osieku- chlebak na kluczyk















Sklep w skansenie





Zmywarka








Karczma w skansenie


Tam się bałam...


Dzieciobus z wartą honorową :-D . Na szczęście przez przypadek mieliśmy numer telefonu za szybą i udało się przestawić auto przed defiladą z okazji 3 maja :-D .








3 maja- defilada













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i zadawania pytań