piątek, 13 grudnia 2013

Pierdołoterapia Barbary

W obliczu niedawnych tragicznych wydarzeń oraz przemyśleń własnych, doszłam do dwóch ważnych konkluzji.
1) Krzysztof Krawczyk miał rację: "życie jest za krótkie, aby pić marne wino"
2) Ludzie są notorycznie smutni, marudzący, narzekający, bez uśmiechu, bez nadziei. Że za ciepło, że za zimno, że susza, że powódź, że śniegu nie ma, że śnieg jest, że za gruba, że za chuda...eh...

Stąd pomysł na nową szufladkę w moim blogu: Pierdołoterapia Barbary.
Jeśli chociaż jedna osoba zrozumie, zaśmieje się, ba, chociaż jeden kącik ust podjedzie w niekontrolowany sposób do góry, uznam, że było warto...

Jesteś goły i wesoły i trochę Ci z tego powodu łyso?


A może "pożyczka"  w 15 sekund?? 




Z "pożyczką":)



Uśmiechnąłeś się? - Wciśnij 'rewelka' na dole strony.

Jeden kącik podjechał Ci do góry? - Wciśnij 'wporzo'

 

Nie zrozumiałeś, nie zaśmiałeś się, w ogóle jest do bani? - Wciśnij 'słabizna' lub 'nuda' i nie przychodź więcej do mojego domu, jesteś beznadziejnym przypadkiem i nawet Pierdołoterapia Barbary Ci nie pomoże...

7 komentarzy:

  1. Hahaha ! Wariaciety Ty! Dobre:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lecz się dziewczyno :D To już nawet trudno nazwać ciężkim przypadkiem. Pewnie jeszcze jutro będzie mnie brzuch bolał. Albo dopiero jutro zacznie... Tak czy inaczej pozdrawiam gorąco i dziękuję za kącik pod uchem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty się lecz dziewczyno :D To już nawet trudno nazwać ciężkim przypadkiem. Pewnie do jutra będzie mnie jeszcze brzuch bolał. Albo dopiero jutro zacznie... Tak czy inaczej pozdrawiam gorąco i dziękuję za kącik pod uchem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakwasy powinny się za dwa dni pojawić, to ja chyba powinnam jakiegoś posta na rozluźnienie mięśni wtedy zapodać...Czuję się winna...Ale wiesz fizycznie pocierpisz, a psychicznie na pewno będzie lepiej.
    Pozdrawiam z Bogaczówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaaaa... możesz mi wystawić fakturkę za terapię bo kurde jeszcze dzisiaj mi wesoło :)

      Usuń
    2. Absolutnie, pierdołoterapia już z założenia jest bezpłatna, dostępna dla wszystkich za kompletną darmochę:) Korzystaj, ile wlezie...

      Usuń

Zapraszam do komentowania i zadawania pytań